دلـتنگــــــ که باشـــي ...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man




 
دلـتنگــــــ  که باشـــي ، تمام تلاشتــــــــــ را هـــم که بکنـــی تا خـــوش بـگـــذرد

و لحظـــه ای فــرامـــوشش کنـــی فایـــده نـــدارد

تو دلتــــــــــــــ تنگــــــــ استـــــــــــــ ...

دلتـــــــــ بـــرای همـــان یکـــــــ نفــــــر تنگــــــــــ استـــــــــ ...

تا نیایـــــــــد ... تا نباشـــــــد ... تـــو هنـــوز دلتنـگـــی ...
 


نظرات شما عزیزان:

سارا1
ساعت23:41---30 شهريور 1392
اینم دوست داشتم ها خیلی خوشمله

a l i
ساعت0:18---7 شهريور 1392
لایک
هم وبلاگت
هم موزیک محسن یگانه ی عزیز
هم خودت هم مرامت
کلا لایک


ناشناس
ساعت23:32---14 مرداد 1392
وبتون رو هر روز اپ کنید هر روز.

haniyeh
ساعت18:49---14 مرداد 1392
سلام دوست عزیزاگه باتبادل لینک موافقی منوبااسم"آخرین ایستگاه" بلینک بعدخبربده تابلیینکمت

hadi...?!?1?
ساعت22:59---19 تير 1392
ممنون که شما هم اومدین ونظر ادین....من شما رو لینک کردم راستی شما هم من رو لینک کنین....

hadi...?!?1?
ساعت22:59---19 تير 1392
ممنون که شما هم اومدین ونظر ادین....من شما رو لینک کردم راستی شما هم من رو لینک کنین....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: